Na temelju čl. 3., st. 1., Pravilnika o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Zaklade Blaga djela u Dubrovniku od 3. studenoga 2017. i odluke Upravnog vijeća Zaklade od 4. travnja 2018., objavljuje se
JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora
I.
Predmet davanja u zakup je poslovni prostor u Dubrovniku:
II.
Naznačeni poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od 5 (pet) godina.
III.
Početni iznos zakupnine za navedeni poslovni prostor iznosi 50.000,00 kn mjesečno, uvećano za odgovarajuću stopu PDV-a.
IV.
Sudionici natječaja mogu biti fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju Zakonom propisane uvjete za obavljanje knjižarske djelatnosti.
V.
Rok za predaju ponuda za natječaj je 15 (petnaest) dana od dana posljednje objave u lokalnom tisku.
Ponude se upućuju poštom preporučeno na adresu: Zaklada BLAGA DJELA, Dubrovnik, Kovačka 1, s naznakom na omotnici: “Natječaj za zakup poslovnog prostora”.
VI.
Sudionici natječaja su obvezni uplatiti na ime jamčevine iznos tromjesečne početne zakupnine uvećane za PDV-e, koja se uplaćuje u korist Zaklade BLAGA DJELA, IBAN HR 7923400091110143728, s naznakom “Jamčevina za natječaj”.
VII.
Ponuda mora obvezno sadržavati:
Sudionici natječaja obvezni su uz ponudu priložiti:
Sudionici natječaja prilažu izvorne isprave ili preslike ovjerene kod javnog bilježnika.
VIII.
Upravno vijeće Zaklade izabrat će, sukladno odredbama Pravilnika Zaklade i ovog natječaja, najpovoljniju ponudu, s tim da će na taj izbor utjecati i spremnost ponuditelja o preuzimanju dijela ili cijelog dugovanja ranijeg zakupca «Algoritam» d.o.o. prema Zakladi, a na osnovi ranije zaključenog ugovora o zakupu.
O visini dugovanja Algoritma d.o.o. ponuđači se mogu informirati u službenim prostorijama Zaklade, Kovačka 1, svakog radnog dana za vrijeme trajanja natječaja, u vremenu od 9,00 do 12,00 sati. Podaci o visini dugovanja «Algoritma» d.o.o. čine poslovnu tajnu, pa se svaki ponuđač koji dobije te podatke, obvezuje da ih neće iznositi ili na drugi način učiniti dostupnim trećim osobama. U protivnom, odgovara za svaku štetu koja bi mogla nastati zbog povrede poslovne tajne.
IX.
Neće se razmatrati nepravodobne i nepotpune ponude, kao ni ponude sudionika koji nisu podmirili sve svoje dospjele novčane obveze prema Zakladi, državi, Gradu Dubrovniku i jedinicama lokalne samouprave u kojoj imaju sjedište ili prebivalište.
X.
Poslovni prostor daje se u zakup u zatečenom stanju bez inventara i opreme.
Sudionici natječaja mogu pregledati oglašeni prostor uz prethodni dogovor na tel. 020/321-606.
XI
Sudionici natječaja bit će pisanim putem obaviješteni o rezultatima natječaja i izboru najpovoljnijeg ponuditelja. Odluka Upravnog vijeća o izboru najpovoljnijeg sudionika natječaja konačna je.
XII.
Sudionik natječaja koji je izabran kao najpovoljniji ponuditelj obvezan je, u roku od 8 (osam) dana od prijema obavijesti o konačnom izboru, zaključiti sa Zakladom ugovor o zakupu i u istom daljnjem roku uplatiti razliku do ugovorene zakupnine za dospjele obveze.
Ukoliko izabrani ponuditelj ne zaključi ugovor u naznačenom roku, smatrat će se da je odustao od ugovora, a jamčevina mu neće biti vraćena, dok će se ugovor zaključiti sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem.
XIII.
Sudionicima natječaja koji ne dobiju u zakup predmetni poslovni prostor jamčevina se vraća u uplaćenom iznosu, najkasnije u roku od 8 dana od donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
XIV.
Izabrani ponuditelj – zakupac je obvezan uručiti Zakladi bankovnu garanciju «na prvi poziv» u visini tromjesečne zakupnine ili deponirati kod zakupodavca tromjesečnu zakupninu, kroz cijelo vrijeme trajanja ugovora o zakupu, kao instrument osiguranja plaćanja dospjele zakupnine, zateznih kamata i troškova koji mogu nastati zbog prisilne naplate potraživanja.
XV.
Zaklada zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu ponudu sudionika u natječaju, bez obrazloženja.
ZAKLADA BLAGA DJELA DUBROVNIK